2011. október 3., hétfő

Modalitás #7 - Aeol

De rég jártam a saját blogomon (de azért ne gondoljátok, hogy van életem)!

No ezt a mókát rövidre fogom, mert misem egyszerűbb, mint a mi 6. módunk. Ez ugyanis maga a moll skála, amiről ha minden igaz már írtam. Szóval tessék elolvasni azt a posztot.

Mindemellett a legnagyobb probléma a moll skálával, hogy kiszámítható és nekem túlzottan klasszikus beütést keltet, ezért nem szeretem. Ha mégis moll mellett döntünk, akkor érdemes belemélyedni a harmonikus / melodikus moll tanulmányainkba, amit majd később gondolom leírok ha eljön az idő.

Mindenesetre ha az akkordmenetedben moll vagy moll7-es család egyik akkordja következik, akkor meg lehet próbálni dolgozni vele.

És végezetül köszönöm, hogy 1 év és kb 1 hónap után megkaptam az első megjegyzésemet a blogra. Ezek szerint a google végre beindexelte a megtalálhatatlan nevű blogomat. Terjesszétek az igét, mert ha többen írogatnak, hogy mekkora faszságokat tudok én itt összehordani, annál jobban okosodom én is és annál összefogottabb és használhatóbb lesz ez a blog is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése